Ένα site που φτιάχτηκε μέσα στην πανδημία, όταν η Σούλα αποφάσισε να ασχοληθεί με κάτι που αγαπάει και λατρεύει να φτιάχνει. Τα χειροποίητα κοσμήματα! Μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ…
Η αγγειοπλαστική παράδοση του Θραψανού Ηρακλείου Κρήτης
Η πλούσια και μακραίωνη παράδοση της αγγειοπλαστικής τέχνης στο χωριό Θραψανό Ηρακλείου το έχει αναδείξει ως το μεγαλύτερο κέντρο αγγειοπλαστικής στην Κρήτη, σταθμό για την ιστορία της νεότερης ελληνικής κεραμικής τέχνης. Σήμερα, στο χωριό εξακολουθούν να λειτουργούν εργαστήρια που κατασκευάζουν ακόμα μικρά και μεγάλα αποθηκευτικά αγγεία, γνωστά ως «θραψανιώτικα πιθάρια», τα οποία διακινούνται τόσο στην Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό. Δείτε ΕΔΩ κι ένα υπέροχο ντοκιμαντέρ για την αγγειοπλαστική στο Θραψανό από την ΕΡΤ 3 που παίχτηκε τον Φλεβάρη του 2024. Κι ΕΔΩ ένα δημοσίευμα της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ για το χωριό μου.
Η ώρα του δειλινού...
Μια ανάσα καλοκαιρινή στην Τζιά
Ραδιόφωνα
Πατήστε ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ για να ακούσετε επιλεγμένα, μουσικά, διαδικτυακα ραδιόφωνα που εκπέμπουν και στα FM... Άρα, μπορείτε να τα ακούσετε και από ένα συμβατικό ραδιόφωνο ή από το κινητό σας...
Μια οικογενειακή φωτογραφία που έβγαλα με τα αδέλφια μου στο γάμο τη Πόπης, της κόρης του Κωστή μας. Επάνω από αριστερά η Γεωργία μας, δεν ζει πια. Δείτε ΕΔΩ μερικά πράγματα για αυτήν. Κάτω, από αριστερά, η Στασούλα μας, δείτε για αυτήν ΕΔΩ, δίπλα της η Μαλάμω, δείτε γι’ αυτήν ΕΔΩ και δίπλα της ο Κωστής μας, που και εκείνος δεν ζει πια, δείτε ΕΔΩ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ Σιδηρόδρομος τ. 174
Αυτή είναι η εφημερίδα των συνταξιούχων των ΗΣΑΠ τ. 175, "ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ Σιδηρόδρομος" που κυκλοφορεί τώρα. Για να τη δείτε πατήστε ΕΔΩ. Κι ΕΔΩ δείτε το τ. 174, ΕΔΩ το τ.173, ΕΔΩ το τ.172, ΕΔΩ το τ.171, ΕΔΩ το τ. 170, ΕΔΩ το τ. 169, ΕΔΩ το τ.168, ΕΔΩ το τ.167 ΕΔΩ το τ.166, ΕΔΩ το τ. 165, ΕΔΩ το τ.164, εδώ ΕΔΩ το τ. 163, ΕΔΩ το τ.162. Τριάντα χρόνια αδιάλειπτης έκδοσης από τη γέννηση της, είναι μια μεγάλη επιτυχία. Παλιότερα τεύχη μπορείτε να τα δείτε σε PDF αρχείο, πηγαίνοντας στο Αρχείο του ΘΡΑΨΑΝΙΩΤΗ. Δείτε κι ΕΔΩ το site του Σωματείου που επιμελούμαστε...
“Τύπος των συνταξιούχων σιδηροδρομικών” τ. 442
Έτοιμο και το 442 φύλλο... Δείτε το ΕΔΩ Κι ΕΔΩ το τ. 441 ΕΔΩ το τ. 440, ΕΔΩ το τ.439, ΕΔΩ το τ, 438, ΕΔΩ το τ. 437, ΕΔΩ το τ. 436, ΕΔΩ το τ. 435, ΕΔΩ το τ. 434, ΕΔΩ το τ. 433, ΕΔΩτο τ. 432, ΕΔΩ το τ. 431, ΕΔΩτο τ. 430,ΕΔΩτο τ. 429, ΕΔΩτο τ. 428,ΕΔΩτο τ. 427, ΕΔΩτο τ. 426, ΕΔΩτο τ. 425, ΕΔΩτο τ. 424, ΕΔΩτο τ. 423, ΕΔΩτο τ. 422,ΕΔΩ το τ. 421, ΕΔΩτο τ. 420,ΕΔΩτο τ. 419, ΕΔΩτο τ. 418, ΕΔΩτο τ. 417,ΕΔΩ το τ. 416, ΕΔΩ το τ. 415, ΕΔΩτο τ. 414, ΕΔΩτο τ. 413, ΕΔΩτο τ. 412, ΕΔΩ το τ. 411, ΕΔΩτο τ. 410, ΕΔΩτο τ. 409,ΕΔΩτο τ. 408, ΕΔΩτο τ. 407, ΕΔΩτο τ. 406, ΕΔΩ το τ. 405 ΕΔΩ το τ. 404 ΕΔΩ το τ. 403 ΕΔΩ το τ. 402, ΕΔΩ το τ. 401, ΕΔΩ το τ.400, ΕΔΩ το τ.399, ΕΔΩ το τ.398, ΕΔΩ το τ.397, ΕΔΩ το τ.396, ΕΔΩ το τ.395 ΕΔΩ το τ.394 ΕΔΩ το τ.393 ΕΔΩ το τ. 392, ΕΔΩτο τ. 391, ΕΔΩ το τ. 390, ΕΔΩ το τ. 389, ΕΔΩ το τ. 388, ΕΔΩ το τ. 387, ΕΔΩ τ. 386 και το 385 ΕΔΩ. Σε συνάρτηση μάλιστα με το Blog, δείτε το ΕΔΩ, είναι αυτό που λειτουργεί τώρα, με πιο συχνή ενημέρωση...
Θα χαρώ πολύ να δω εκτεταμένα τις απόψεις σας. Γράψτε μου εδώ: nikosth2004@yahoo.gr
Για την επικοινωνία μας στείλτε μου SMS στο τηλέφωνο 6932212755 που εξυπηρετείται από την VODAFON.
Είμαστε στον 21ο χρόνο!
Ποιος είναι ο δημοσιογράφος, Νίκος Ελ. Θεοδωράκης, που έχει την ευθύνη της ενημέρωσης και διαχείρισης αυτoύ του Site σε καθημερινή βάση; Δείτε ΕΔΩ. Κι ΕΔΩ δείτε επίσης λίγα πράγματα για την ιστορία αυτού του ιστότοπου.
Ότι μπορούμε να δούμε με τα μάτια μας δείχνει να προχωρεί με γοργούς ρυθμούς στο έργο υπογειοποίησης των γραμμών του ΟΣΕ στα Σεπόλια. Υπόγεια προχωρούν ακόμα πιο γρήγορα, λένε οι πληροφορίες μας. Σημαίνει αυτό ότι κάποια στιγμή, ίσως του χρόνου, ολοκληρωθεί το έργο αυτό και δοθεί στους κατοίκους που θα πάψουν να ταλαιπωρούνται από τα μέτρα που έχουν παρθεί σήμερα και θα απολαύσουν ένα καλύτερο περιβάλλον με πράσινο; Θα το δούμε. Για την ώρα κρατήστε αυτή την εικόνα. Τα τρένο που βλέπετε να περνά δίπλα στα έργα σε λίγο δεν θα το ξαναδείτε πια. Θα κάνει υπόγεια τη διαδρομή!
Ο σταθμός Κηφισιά είναι τερματικός σταθμός της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας, στη χιλιομετρική θέση 25,655 από τον σταθμό Πειραιά. Πήρε το όνομά του από την περιοχή της Κηφισιάς, την οποία εξυπηρετεί. Ο σταθμός εγκαινιάστηκε στις 10 Αυγούστου 1957 και η σημερινή του μορφή ανάγεται στο 2004, όταν και ανακαινίστηκαν (σταδιακά, το 2003 – 2004) όλοι οι σταθμοί της γραμμής 1 εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας του 2004.
Διαθέτει μία πλευρική αποβάθρα και μία κεντρική αποβάθρα μορφής νησίδας, αμαξοστάσιο και γραμμές εναπόθεσης αμαξοστοιχιών. Ο σταθμός Κηφισιάς είναι ο βόρειος τερματικός σταθμός της γραμμής 1 από την πρώτη μέρα λειτουργίας του το 1957. Κατασκευάστηκε στη θέση παλαιότερου σταθμού των Σιδηροδρόμων Αττικής με το ίδιο όνομα.
Ο πρώτος αυτός σταθμός είχε εγκαινιαστεί στις 4 Φεβρουαρίου του 1885, ημέρα της Καθαράς Δευτέρας. Εκεί κατέληγε το περιβόητο «Θηρίο» της Κηφισιάς, δηλαδή ο ατμοκίνητος σιδηρόδρομος που ξεκινούσε από τον σταθμό της Αττικής και κατέληγε στην Κηφισιά. Ονομάστηκε «Θηρίο» λόγω των πολλών καπνών και των βρυχηθμών της μηχανής του.
Από τις πιο απάνθρωπες και σκληρές φυλακές της Ευρώπης. Ευτυχώς... κάποιος σώφρων άρχοντας αυτού του τόπου κατάλαβε ότι δεν τιμά…